ul. Mieczykowa 10/6 Kraków
|
print('Współpraca');
?>
Oferujemy różne sposoby współpracy z naszymi klientami w zależności od ich oczekiwań i potrzeb.
Dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego
Dokumenty do zaksięgowania za dany miesiąc dostarczane są do biura rachunkowego raz w miesiącu - do 8 dnia następnego miesiąca. Dokumenty mogą być dostarczane osobiście, przez osobę do tego upoważnioną lub wysłane pocztą do biura.
Odbiór dokumentów przez biuro rachunkowe
W przypadku, gdy Klient wyrazi takie życzenie biuro rachunkowe będzie odbierać dokumenty do zaksięgowania z siedziby Klienta lub innego wskazanego miejsca. Odbiór dokumentów raz w miesiącu jest bezpłatny i dotyczy gmin: Kraków, Czernichów, Liszki, Mogilany, Skawina, Wieliczka, Zabierzów, Zielonki.
Przesłanie skanów dokumentów do biura rachunkowego
Księgowanie dokumentów jest także możliwe na podstawie otrzymanych skanów dokumentów. W takim przypadku oryginały dokumentów przekazywane są do biura w najbliższym możliwym terminie.
Miejsce przechowywania dokumentacji księgowej
Dokumentacja księgowa może być przechowywana w siedzibie biura rachunkowego lub w siedzibie firmy.
Osobiście sugerujemy przechowywanie dokumentów w biurze rachunkowym. Dostęp do potrzebnych dokumentów nie jest utrudniony, gdyż na prośbę Klienta przesyłamy skany wskazanych dokumentów. W przypadku przechowywania dokumentacji w siedzibie firmy dokumenty są zwracane po zaksięgowaniu.
Wszystkie informacje dotyczące rozliczeń przekazywane są elektronicznie e-mail’em.
?>
|